COUNTRY DANCE FESTIVAL
JASANA BONUŠE

11.10. - 13.10.2024​

Na letošním festivalu budete mít možnost navštívit lekce celkem 9 lektorů!

Bev Bernbaum Canada
Jitka Bonušová CZ
Jan Pumpr CZ

Lektoři registrovaní organizací ECTA

Carol David-Blackman DE
Meike Beyen DE
Marcus Igla DE
Gerhard Kamm DE
Jörg Mehlhase DE
David Dvořák CZ

Milí přátelé, tanečníci,
Dva roky jsou pryč a my vás srdečně zveme na další ročník Country Dance Festivalu Jasana Bonuše. A věříme, že letošní ročník bude opravdu výjimečný. První velkou změnou bude nový hlavní caller. David Millstone nemohl přijet a proto jsme oslovili paní Bev Bernbaum. Někteří jste se s ní setkali na festivalu v roce 2022. Kromě Bev se našeho festivalu zúčastní lektoři Evropské asociace callerů a učitelů tance (ECTA). Kromě zahraničních lektorů očekáváme účast  hojnou zahraničních tanečníků a to i třeba z USA a Kanady. 
Letošní program bude probíhat opět ve dvou halách současně a bude opravdu plný. Věříme, že si každý najde to svoje. V sobotu večer nám k tanci zahraje kapela One Step Forward. Pokud jste taneční skupina, přihlaste se do sobotní přehlídky skupin. Zveme také všechny dětské taneční soubory, přijeďte s dětmi dokázat, že country tančí i mladí tanečníci.

Těšíme se na setkání s Vámi.

Jitka Bonušová a Jan Pumpr

Rámcový program festivalu

pátek 11. října

18:00 – 20:30 registrace účastníků v budově Sokola
20:30 – 23:00 zahájení a úvodní country tancování s Bev Bernbaum a Jitkou Bonušovou

sobota 12. října

​09:00 – 12:30 taneční lekce, souběžně ve dvou sálech
14:30 – 17:30 taneční lekce, souběžně ve dvou sálech
19:30 – 23:00 nesoutěžní přehlídka skupin, slavnostní country bál se všemi lektory a kapelou One Step Forward

neděle 13. října

09:00 – 11:15 taneční lekce, souběžně ve dvou sálech
11:30 – 12:30 společné zakončení festivalu, odjezd

ZDE si budete moci stáhnout detailní program festivalu ve formátu PDF. Pochopitelně bude k dispozici také na festivalu.

Místo konání, doprava

Festival bude opět v budově Sokola Pražského – Žitná 42, Praha 2. Díky tomu může být vše pod jednou střechou.
Doprava do místa festivalu není složitá. Je to v samotném centru Prahy a nejlépe se tam dostanete pěšky ze stanice metra I.P. Pavlova (linka C). Kdo se chystá přijet autem, bude to mít složitější, protože v centru Prahy je s parkováním problém a na většině míst jsou parkovací zóny. Modré použít nesmíte, oranžové znamenají placené stání. Mimopražským účastníkům tedy doporučujeme auta nechat na záchytných parkovištích na okraji Prahy a na místo festivalu dojet metrem.

Ubytování

Všichni účastníci festivalu mají možnost spát přímo v budově Sokola, na zemi ve vlastních lůžkovinách. K dispozici budou sprchy s teplou vodou.
Prosíme všechny účastníky, aby si nepletli účast na festivalu s výletem za nočním životem v Praze. Budova se bude vždy ve 24:00 zamykat. Otevírat se bude zase až ráno v 7:00. Pochopitelně v budově bude služba, která bude moci v případě náhlé potřeby otevřít. To se ale netýká návratu nočních tuláků z některého z pražských „kulturních“ zařízení. Těm, kteří plánují v pátek příjezd po 21:00 hod doporučujeme, aby v přihlášce uvedli předpokládanou hodinu příjezdu. Program i ubytování budete platit hotově při registraci.

Oblečení

Na taneční lekce volte pohodlné a vzdušné oblečení. Na večerní tancování doporučujeme slavnostní country oblečení.
Pozor! Pro vstup do tanečních sálů je podmínkou mít vhodnou obuv s měkkou podrážkou, ve které nebudete chodit venku. Proto doporučujeme taneční cvičky, nebo tenisky. Nikoli polobotky nebo lodičky. Tato povinnost platí i na večerní country bál. Organizátoři si vyhrazují právo vykázat účastníka v obuvi, která by mohla poškodit podlahu.

Stravování

V místě je značné množství restaurací v rozdílných cenových relacích i obchody s potravinami. Hromadné stravování např. ve školní jídelně nebude možné.

Ceny vstupného

základní účastnický poplatek 890 Kč
(účast na programu od pátku večera do neděle)
zlevněný účastnický poplatek 690 Kč
(děti do 12 let) 
ubytování ve vlastních lůžkovinách 120 Kč/noc
(vlastní spacák, karimatka)
vstupenka pouze na sobotní večer 190 Kč
(sobota od 19:30 do 23:00)

Festival01

Nechete slevu zadarmo?

Organizace festivalu je náročná a protože letos očekáváme větší účast, uvítali bychom pomoc několika dobrovolníků. Hlavní náplní bude hlídání hlavního vchodu a pomoc při instalaci a konečném úklidu a stěhování. Aby si každý festival mohl i užít, necháme na vás, kolik toho chcete „odsloužit“. Za každou odslouženou hodinu od nás získáte 100 Kč slevu na vstupence. Předpokládáme ale, že vaší motivací bude předně snaha nám pomoci :-). Pokud se chcete zapsat jako dobrovolník, uveď to prosím v přihlášce. Děkujeme. 

Kde se bude tančit?

Fügnerův sál
Tyršův sál

Registrace a placení

Pro účast na festivalu je nutné vyplnit níže uvedenou přihlášku. Účastnický poplatek se hradí v hotovosti při příjezdu. Pokud je pro vás příjemnější platit bankovním převodem, pak si prosím pečlivě přečtěte následující řádky.

Pokud budete potřebovat, můžeme vám na platbu zaslat i fakturu. V takovém případě nám nezapomeňte napsat IČO případně DIČ organizace, která bude fakturu hradit.

Platby posílejte na účet 1411610297/0100. Jako variabilní symbol uveďte své telefonní číslo (9 číslic) – stejné číslo musíte také napsat do přihlášky. Jako specifický symbol uveďte číslo 11102024. Do zprávy pro příjemce uveďte svoje jméno. Díky tomu se nám budou příchozí platby lépe identifikovat. Děkujeme. Každou platbu, kterou obdržíme, vám potvrdíme e-mailem zpět. Pokud nemáte e-mail, uveďte telefonní číslo. Pokud vám platbu nepotvrdíme do týdne po jejím odeslání, prosíme, kontaktujte nás. Děkujeme.

kontakt:
Jitka Bonušová, Dvorana
Generála Janouška 36
198 00 Praha 9
telefon: 608 889 276
e-mail: dvorana@dvorana.cz