COUNTRY DANCE FESTIVAL
JASANA BONUŠE

14.10. - 16.10.2022​

Poprvé v historii festivalu budeme mít 5 lektorů z USA a z Kanady!!

David Millstone USA
David Smukler USA
Marcie Van Cleave USA
Carol David-Blackman USA/D
Bev Bernbaum Kanada
Bonušová Jitka CZ
Pumpr Jan CZ

Milí přátelé, tanečníci,
je to neuvěřitelné, ale poslední festival jsme pořádali v roce 2018. Chystaný ročník 2020 jsme museli kvůli pandemii Covidu zrušit. Letos festival pořádáme a věříme, že nám v tančení nic nezabrání. Opět vás  všechny srdečně zveme na Country Dance Festival Jasana Bonuše! Jako každý rok i tentokrát přijede caller David Millstone z USA. Společně s ním by měl přijet i skvělý caller David Smukler. A to není všechno, z USA dorazí i vám již dobře známá Marcie Van Cleave. Dále očekváme americkou callerku Carol David Blackman, která žije dlohodobě v Německu a z Kanady za námi přiletí paní Bev Bernbaum. Letošní program bude probíhat ve dvou halách současně a bude opravdu plný. Věříme, že si každý najde to svoje. V sobotu večer budeme mít k tanci živou hudbu. Pokud jste taneční skupina, přihlaste se do sobotní přehlídky skupin. Zveme také všechny dětské taneční soubory, přijeďte s dětmi dokázat, že country tančí i mladí tanečníci. Díky zvýšeným nákladům musíme i my zvednout účastnický poplatek. A není to díky účasti tolika zahraničních lektorů.  Přesto věříme, že si letošní výjimečný festival nenecháte ujít a přijede si do Prahy zatančit jako za dob minulých. Těšíme se na setkání s Vámi. Jitka Bonušová a Jan Pumpr.

Rámcový program festivalu

pátek 14. října

18:00 – 20:30 registrace účastníků v budově Sokola
20:30 – 23:00 zahájení a úvodní country tancování s Davidem Millstonem a Jitkou Bonušovou

sobota 15. října

​09:00 – 12:30 taneční lekce, souběžně ve dvou sálech
14:30 – 17:30 taneční lekce, souběžně ve dvou sálech
19:30 – 23:00 nesoutěžní přehlídka skupin, slavnostní country bál.

neděle 16. října

09:00 – 11:15 taneční lekce, souběžně ve dvou sálech
11:30 – 12:30 společné zakončení festivalu, odjezd

ZDE si můžete stáhnout detailní program festivalu ve formátu PDF. Pochopitelně bude k dispozici také na festivalu.

Místo konání, doprava

Festival bude opět v budově Sokola Pražského – Žitná 42, Praha 2. Díky tomu může být vše pod jednou střechou.
Doprava do místa festivalu není složitá. Je to v samotném centru Prahy a nejlépe se tam dostanete pěšky ze stanice metra I.P. Pavlova (linka C). Kdo se chystá přijet autem, bude to mít složitější, protože v centru Prahy je s parkováním problém a na většině míst jsou parkovací zóny. Modré použít nesmíte, oranžové znamenají placené stání. Mimopražským účastníkům tedy doporučujeme auta nechat na záchytných parkovištích na okraji Prahy a na místo festivalu dojet metrem.

Ubytování

Všichni účastníci festivalu mají možnost spát přímo v budově Sokola, na zemi ve vlastních lůžkovinách. K dispozici budou sprchy s teplou vodou.
Prosíme všechny účastníky, aby si nepletli účast na festivalu s výletem za nočním životem v Praze. Budova se bude vždy ve 24:00 zamykat. Otevírat se bude zase až ráno v 7:00. Pochopitelně v budově bude služba, která bude moci v případě náhlé potřeby otevřít. To se ale netýká návratu nočních tuláků z některého z pražských „kulturních“ zařízení. Těm, kteří plánují v pátek příjezd po 21:00 hod doporučujeme, aby v přihlášce uvedli předpokládanou hodinu příjezdu. Program i ubytování budete platit hotově při registraci.

Oblečení

Na taneční lekce volte pohodlné a vzdušné oblečení. Na večerní tancování doporučujeme slavnostní country oblečení.
Pozor! Pro vstup do tanečních sálů je podmínkou mít vhodnou obuv s měkkou podrážkou, ve které nebudete chodit venku. Proto doporučujeme taneční cvičky, nebo tenisky. Nikoli polobotky nebo lodičky. Tato povinnost platí i na večerní country bál. Organizátoři si vyhrazují právo vykázat účastníka v obuvi, která by mohla poškodit podlahu.

Stravování

V místě je značné množství restaurací v rozdílných cenových relacích i obchody s potravinami. Hromadné stravování např. ve školní jídelně nebude možné.

Ceny vstupného

základní účastnický poplatek 790 Kč
(účast na programu od pátku večera do neděle)
zlevněný účastnický poplatek 690 Kč
(děti do 10 let) 
ubytování ve vlastních lůžkovinách 120 Kč/noc
(vlastní spacák, karimatka)
vstupenka pouze na sobotní večer 190 Kč
(sobota od 19:30 do 23:00)

Festival01

Kde se bude tančit?

Fügnerův sál
Tyršův sál

Registrace a placení

Pro účast na festivalu je nutné vyplnit níže uvedenou přihlášku. Uzávěrka přihlášek je 3. října 2022. Po tomto termínu budou přihlášky přijímány pouze po předchozí telefonické domluvě. Účastnický poplatek se hradí v hotovosti při příjezdu. Pokud je pro vás příjemnější platit bankovním převodem, pak si prosím pečlivě přečtěte následující řádky.

Pokud budete potřebovat, můžeme vám na platbu zaslat i fakturu. V takovém případě nám nezapomeňte napsat IČO případně DIČ organizace, která bude fakturu hradit.

Platby posílejte na účet 1411610297/0100. Jako variabilní symbol uveďte své telefonní číslo (9 číslic) – stejné číslo musíte také napsat do přihlášky. Jako specifický symbol uveďte číslo 14102022. Do zprávy pro příjemce uveďte svoje jméno. Díky tomu se nám budou příchozí platby lépe identifikovat. Děkujeme. Každou platbu, kterou obdržíme, vám potvrdíme e-mailem zpět. Pokud nemáte e-mail, uveďte telefonní číslo. Pokud vám platbu nepotvrdíme do týdne po jejím odeslání, prosíme, kontaktujte nás. Děkujeme.

kontakt:
Jitka Bonušová, Dvorana
Generála Janouška 36
198 00 Praha 9
telefon: 608 889 276
e-mail: dvorana@dvorana.cz